My clothing wishlist

Pozdrav svima! 


Danas sam provela većinu dana razgledajući razne online shopove. Najviše su mi se svidjele stvari iz Bershke. Za oko mi je zapelo par stvari pa sam odlučila to podijeliti sa vama. Čim budem imala priliku otići ću do njihove trgovine i pogledati ove stvari :)



1. Prva stvar koja mi je već duže vrijeme na listi želja jeste bomber jakna. Ova boja mi se baš sviđa i nadam se da će uskoro biti i u mom ormaru. 







2. Sljedeća stvar je ovaj mini ruksak. Nisam baš sigurna da bi u njega mogle stati knjige i bilježnice ali na primjer za prvi dan škole kada ne nosite knjige je odličan. 







3. Treća stvar su ove slip-on tenisice. Također već duže vremena tražim ove obične bijele tenisice ali nigdje ih nisam mogla pronaći. 








4. Sljedeća stvar su ove jeggings traperice









5. Zatim nešto jako zanimljivo što mi je odmah zapelo za oko je ovaj prijenosni punjač za mobitel u obliku usana. Ovo će mi biti jako korisno jer sam jedna od onih osoba kojima je mobitel stalno na punjaču.  








6. I posljednja stvar koju sam izdvojila za svoju wishlistu je ova dugačka majica sa prorezom sa strane. Ja sam baš ljubitelj ovakvih majica, a ova mi se svidjela na prvi pogled.  









Sviđa li vam se moja wishlista? Komentirajte što se vama najviše svidjelo :)





Contact email: fabsanja@gmail.com



Share this:

CONVERSATION

33 komentari:

  1. Predivan post!Sve stvari su prelepe!Ranac i jakna mi se mnogo dopadaju!Vidi se da imaš ukusa!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Wishlista ti je prekrasna. Ruksak, jaknica i tenisice su mi se najviše svidjele! :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne su sve stvari! Totalno su moj fazon i definitivno bi voljela isprobati nešto slično ovome! :D
    Coat and cupcake.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post!Ranac mi se jako dopada,bas je lep!

    Novi post--->jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična selekcija odeće i stvari, meni su se najviše dopale ove bele espadrile (tenisice), odusevljena sam, i ja bih volela iste.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobroo,zaprati ♥ http://diarybyee.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni su iskreno najdraže stvari sa ove liste bomber jakna i slip-on tenisice. Inače jako mi se sviđa tvoj ukus.<3<3

    OdgovoriIzbriši
  8. Okej mislim da je ovo malo creepy ali imamo apsolutno istu wishlistu! Jedva čekam da odem u kupovinu i kupim barem neke od ovih stvari. Btw imaš odličan stil, naravno... xD Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super su mi stvari. Ruksak mi se najviše sviđa. <3

    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post. Imamo sličan ukus, a najviše mi se svidja ranac. Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Bomber jakna je presavrsena.♥♥ Imam neku slicnu, ali ova je ipak nesto posebno. *-*

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Divne stvarcice, zelim ti da ih sve nabavis u skorije vreme! :D
    poseti i učlani se ako želis, hvala : ♥ Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasne stvari,ne znam što je ljepše.!
    #Followed.
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Sve stvarčice su predivne, nijednu ne bih izdvajala :)

    Poseti i moj blog i uclani se ako ti se dopada smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  16. Sjajan post! <3 Ako želiš uzvrati praćenje :)
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post, & just jer imam one farmerice yeah, devojke s siroke butine bi trebale paziti jer se lako pokidaju kod butine, idk why xd

    Pogledaj moj blog/zadnji post, ako zelis zaprati, uzvracam x)
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/08/i-know-stuff-about-school.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Ruksak je presavršen!Odličan izbor :)

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Bukvalno kao da si napisala mogu wishlistu hahaha, bomber, ruksak, ta duga majica, sve pun pogodak. Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam. <3
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlicna wishlista!Mnogo mi se dopada onaj crni rancic!:))Novi sam clan tvog bloga!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  21. Woow,ovo su super stvari,predivno napisano! Stvarno mi se sve svida i ovo je prva bomber jakvna koja mi se svida hh :D

    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  22. Odlican post :D Obozavam Bershku :D pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Heh... ne bi vjerovala sve ovo sto si stavila u zelju bas sam neki dan vidila u portanovi... Taj prijenosni punjac imas u Bershkoj, papuce h&m i tako, torba/ruksak u new yorkeru znaci trebas otic i kupit to sve sam vidila da se trenutno prodaje. ♥
    takoder pratim te,nadam se da ces uzvratit♥

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  24. Zaljubljena sam u punjac! *O*
    Btw super si!!!
    Pratim te ako zelis uzvrati:http://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši