Makeup routine for school

Pozdrav!
Nije me dugo bilo ali možete pretpostaviti već razlog tomu, škola i moja velika ne organiziranost....
Uglavnom, u ovom postu cu vam pokazati sto sve od šminke ja koristim za školu. Nadam se da ce vam se svidjeti ovaj post :)
Na samom kraju imate popis i nazive svih proizvoda koje sam spomenula.






Tekući puder koristim onda kada mi treba veća prekrivenost ali uglavnom više koristim bb kremu pogotovo dok su ovi topli dani. Meni ova krema odlično ujednaci ten i stvarno je savršena za svakodnevno koristenje jer se vrlo brzo nanosi. Nema onog narančastog podtona i ne sadrži ulje sto je odlično za masnu kožu. Kremu nanosim prstima, a puder ovom četkicom (u nekom prošlom postu sam rekla da mi je užasna ali nakon par korištenja mi je postala odlična).




  





Nakon tekuće podloge stavljam korektore. Koristim kamuflaznu kremu i pan stik. Oba korektora imaju odličnu prekrivenost tako da ponekad niti ne koristim puder ili bb kremu uz njih. 










Kako bi suzbila da mi se tijekom dana lice počne sjajiti, koristim kameni puder. Nakon toga ide rumenilo. Nešto što mi se najviše sviđa kod ovog je to da ga uopće ne možete stavit previše jer je dosta slabo pigmentirano tako da je izvrsno za školu.










Što se tiče očiju, jedino na trepavice stavim maskaru, trenutno najviše koristim ove od Maybellina, ali prije trepavice uvijem sa uvijačem i to je to. 










I na kraju koristim balzam za usne, a ponekad i stavim neki lagani nude ruž.








Proizvodi koji su se pojavili u ovom postu : 

~Bourjois healthy mix (050 vanilla) 

~Maybelline dream fresh bb cream
~ebelin četkica za korektor/puder
~Max Factor pan stik
~Catrice camouflage cream
~Manhattan 2 in 1 powder & makeup
~Catrice defining blush (020 rose royce)
~essence četkice za kameni puder i rumenilo
~Maybelline maskare (Lash sensational, One by one volum express)
~Baby lips hydrate
~Catrice ruž (370 in a rosegarden)
~Essence ruž (07 natural beauty) 
~eos (strawberry sorbet)


Komentirajte ako se šminkate za školu i što sve vi koristite? :)



Contact email: fabsanja@gmail.com




Share this:

, , ,

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Odlican ost.Ja se ne sminkam za skolu osim ako imam neku bubuljicu pa stavim malo korektora, ali i to retko.:)♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post.Već duže vremena želim isprobati taj Borjouis puder :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Super proizvodi, meni su Maybelline maskare odlicne. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična mejkap rutina, zaista prilagodjena bas za skolu,sasvim diskretna a ipak uocljiva i dovoljna. veliki lajk za ovaj post, zaista mi se dopao. I moja dnevna rutina sminkanja za skolu je slicna tako da sam uzivala posmatrajuci ovre predivne i jako originalne slike, i citajuc tvoj post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je sjajan, catrice kamuflažna krema je odlična!

    http://feelthecontrol.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je rutina, slike mi se dosta sviđaju! :)
    Nijansa Essence ruža mi je vrlo lijepa. <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična makeup rutina!Sviđaju mi se proizvodi koje koristiš!:)❤

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, sviđaju mi se sve stvari također koristim ovu bb kremu i stvarno je predobra .. Sve pohvale za post,jer volim čitati sve vezano za šminku :)

    http://makzpi.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. odlicna rutina, bas za skolu.. svidaju mi se proizvodi

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/ana-grguric-illustration-international.html

    OdgovoriIzbriši