ZAFUL haul




Pozdrav svima! Dobrodosli u moj novi post!
 Hello everybody and welcome back to my new post! 




Danas je u pitanju novi haul post sa meni jako dragog sajta Zaful. Danas cu vam samo pokazati sto
sam to to narucila a nesto detaljnije ce biti u nekom od sljedecih postova.

Today post is another haul from one of my favourite online site Zaful. Today I'll just show you what I ordered and tell my first opinion. 









Prva stvar koju sam dobila jeste ova prekrasna torbica. Odmah mi se jako svidjela i vec vidim da cu je cesto nositi. Ocekivala sam da ce biti cisto bijele boje medutim prava boja je nesto drukcija ali meni ne smeta. Zaista je lijepo i kvalitetno izradena. Ovu torbicu mozete naruciti OVDJE 

First thing I ordered was this beautiful purse. I instantly fell in love with her and I am sure that it's going to be my favorite. Real color is a bit different but is not a problem for me. Purse is really nice and very well designed. I'm absolutely in love with this :D 
You can order this little bag HERE


















Sljedeca stvar je ova majica sa 3/4 rukavima. Preslatka mi je, ali sam se jako zeznula oko velicine. Uzela sam L i mislila da će mi biti i velika,  ali mi je majica zapravo mala. Mislim mogu je obuci, ali mi je preuska . Tekstil od kojeg je napravljena je izrazito udoban za nosenje i bila bi mi fantasticna samo da je mrvicu šira. Ako vas zanima vise detalja o veličinama možete kliknuti OVDJE

Next thing is this T-shirt with 3/4 sleeves. It's soo cute but I made a mistake with size. I choose L but this size is to small for me. I mean I can wear it but i don't like skinny clothes. Textile is very comfortable to wear and this shirt would be amazing if it was a little bit wider. For more details click HERE














I posljednja stvar koju sam narucila je majica na prugice koja se moze zavezati na krajevima. Majica je one-size i po meni je presiroka, ali duljina mi je izvrsna jer volim ovako krace majice i ovo sto se moze zavezati na kraju je odlicna ideja. Tekstil je vrlo udoban i prozracan. OVDJE mozete pogledati vise slika ove majice i procitati vise detalja.

And the last thing I ordered is this stripped T-shirt with knot on the end. Shirt is one-size and it's a little bit too wide for me but length is just perfect and I really like this knot design on the end. Textile is very comfortable. For more details and photos click HERE









Zaful’s Instagram: https://www.instagram.com/zaful/


Zafuls Facebook:  https://www.facebook.com/Zaful




To bi bilo sve za ovaj post. Želim se zahvaliti na 100 pratitelja, stvarno sam presretna i iskreno se radujem svakom vašem komentaru i novom čitaocu. Hvala vam punoo 😊❤️❤️❤️




Kako vam se sviđaju stvari koje sam naručila? Komentirajte ako ste vi ikada nešto naručivali sa Zafula :) 

Do you like things I got? Write your opinions in comments :)






Contact email: fabsanja@gmail.com





Share this:

CONVERSATION

28 komentari:

  1. Torbica je prekrasnaa, odlican haul


    INTERNACIONALNI GIVEAWAY
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/ana-grguric-illustration-international.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne stvarcice, sve mi je odlicno :-) :-*

    NEW POST ON MY BLOG :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/09/child-of-flowers.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post! Torbica je prelepa!!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Torbica je divna :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Svi hvale njihove torbe tako da ne sumnjam da je torba odlicnog kvaliteta, a i predivna je :)

    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam do sad saradjivala sa Zafulom ali sam citala do sada dosta dobrih recenzija i dosta dobrih zadovoljniih kupaca i blogera. Stvari su zaista jako lepe.

    thestoryofagothic@blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Torbica je savrsena :)

    http://takojato.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako prelepe stvari si dobila.Posebno mi se dopada majca sa Alien printom.
    Takodje ti cestitam na 100+ pratilaca.Sve najbolje u daljem blogovanju :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post, torba je prelepa! Pratim te preko GFC-a! ♥

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/09/floral-romper.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican haul! Ova majica sa alienom mi se bas dopada :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Croptopovana majica sa vezivanjem mi se jako dopada! *_*
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  12. super su stvari torbica je pravi pogodak boja je savrsena!

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/09/suede-waterfall-jacket.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan haul! Torbica mi se najviše sviđa. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican post i divne slike :*
    Ona druga majica je bas fora. Zao mi je sto ti ne odgovara.

    Giveaway- beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Kupila si bas zanimljive stvarcice! Najvise mi se dopada 3/4 majica, a i torbica je preslatka. Nazalost, cesto nam narucena velicina ne odgovara, no nadam se da ces sljedeci put imati vise srece :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Kupila si bas zanimljive stvarcice! Najvise mi se dopada 3/4 majica, a i torbica je preslatka. Nazalost, cesto nam narucena velicina ne odgovara, no nadam se da ces sljedeci put imati vise srece :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Diiivan post,jako mi se svida ova alien majca koju sam ja slicnu isto tako sa zafula narucila hh :) Slike su predivno ispale i kliknula sam na linkove :D
    Ako mozes klikni na link na kraju mog zadnjeg posta,hvala puno <3
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/ellegant-nastydress-outfit.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan post! Torbica je predivna, već sam viđala da su je drugi blogeri naručivali. Sviđa mi se tvoj izbor stvari i moram pohvaliti kvalitet fotografija, samo tako nastavi♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  19. Super post! Najviše mi se dopada majica na prugice,preslatka je <3
    Imas follow <3
    The Boho Diary

    OdgovoriIzbriši
  20. Torbica i ovaj drugi top su krasni :) imas divan ukus.
    Svakako nas psjeti na beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  21. What great products! I love the little bag, looks really beautiful.

    Are you interested in supporting each other? I started to follow you on GFC (no. 106) hope you follow back soon! <3

    Best, Gilda
    www.itsgilda.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Imas odlican ukus, posebno mi se svidja torbica. Zapratila sam te, mnogo bi mi znacilo kad bi mi uzvratila. Unapred hvala!



    http://ablogfullofmagic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  23. Majica je vrh, planiram da naručim sličnu, koliko košta carina? ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Carinu na sreću nisam morala platiti, mislim da pakete do 40 dolara ne carine ali nisam upućena u to 😊❤️

      Izbriši
  24. Stvari sve su vrh!

    Giveaway kod mene:

    www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Prelijepa torba i majice :)

    catherinehere.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Hey, the clothes look really great. Nice choice. :)

    Do you want to follow each other on GFC? If yes, let me know on my blog and I’ll follow you back.

    Have a nice day!

    Best regards, Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  27. such a CUTE satchel.. loved it

    Maybe you'd like to see my new post Gold in Dark Night Loving this outfit

    Love
    Akanksha

    OdgovoriIzbriši